Jump to content

Sign in to follow this  
BlackJesus

~~> * The OFFICIAL {DAY 2} DRAFT THREAD * <~~

Recommended Posts

2 picks that won't see the field all year. Is this all to secure cap space for Green?!? This is so disappointing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
So a day after infuriating the (mostly) idiotic segment of the fan base by selecting a backup (for now) OT, Marvin makes a vibrant demonstration of his disdain towards this base by selecting ANOTHER OT...
Love the spirit
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is an interesting thought floating around twitter.....

 

"Whit staying. Bodine will end up on bench and boling to C. Whit to LG in 16-17."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Well I guess online and d line are set. What next? WR TE S LB..... Ball boy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I didn't mind this guy in round one. But what about the fucking needs of this team. LAMUR is still our starter. Are u kidding me. How old is hawk? And how did Mauluga get 8 million a year? I'm going to arrest every person I see tonight. U might hear it on the news to Tonight. Cop makes 70 arrest in one shift.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Hall of Fame tackles in one draft.

 

Yeah, our Oline was so awesome, according to you, that now, according to you, we are wisely spending our top two picks on two new Tackles.  They may very well be HOFers, but you gotta now admit my insistent point that clearly Hue didn't think our Oline was adequate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is an interesting thought floating around twitter.....

 

"Whit staying. Bodine will end up on bench and boling to C. Whit to LG in 16-17."

Bodine to the bench? why?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remember when Hobson put out that article about loving Andre Smith?

Yeah that was a smoke screen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I refuse to believe that the Bengals actually sent that name in for the pick ...

they must have been hacked.

1270812020_duck-hunt-dog-commits-suicide

Share this post


Link to post
Share on other sites

 
Yeah, our Oline was so awesome, according to you, that now, according to you, we are wisely spending our top two picks on two new Tackles.  They may very well be HOFers, but you gotta now admit my insistent point that clearly Hue didn't think our Oline was adequate.


Hush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Awesome, huh?

 

 

 

yes...but I am having a very hard time enjoying it.... that pick made my head hurt.. value yes, but damn it we have tackles...

Share this post


Link to post
Share on other sites

These video ads are pissing me off!!  Almost making it unbearable to be on here!  lol  

 

My page keeps jumping to the bottom where the ads are.

google ad blocker. its wonderful.

Share this post


Link to post
Share on other sites

These video ads are pissing me off!!  Almost making it unbearable to be on here!  lol  

 

My page keeps jumping to the bottom where the ads are.

Yeah, driving me NUTS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is an interesting thought floating around twitter.....

 

"Whit staying. Bodine will end up on bench and boling to C. Whit to LG in 16-17."

 

 

16-17.... fucking yay 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Go-Bengals.com on Facebook

Go-Bengals.com on Twitter

×